Screenshot 2021-05-24 15.28.14.png

הסדנה

יוגה לנשים בהריון

סדרה דיגיטלית של
תרגולי יוגה מדוייקים וקשובים לנשים בהריון ולקראת לידה

התכנים בהרחבה

שיעור ראשון - איזון נוכח שינויים:

- שדרה - בין תנועתיות ליציבות

- רצפים סימטריים וא-סימטריים

- כפות רגליים וחיבור אל הקרקע

- תנוחות שיווי משקל

שיעור שני - רצפת האגן בגוף השלם:

- התבוננות ברצפת האגן ובקשר עם הנשימה

- תרגול בסיסי של איסוף והרפייה

- תמיכת רצפת האגן בתנוחות היוגה

- כח, סיבולת, מהירות

שיעור שלישי - נשימה ומודעות:

- נשימה כפי שהיא

- חילוץ שרירי הנשימה

- נשימה תלת מימדיות

- נשימה כתמיכה בתנועה

- תנועה ונשימה ללידה

שיעור רביעי - בטן וחיבור למרכז:

- האפשרות של שחרור הבטן

- תרגול שכבות שרירי הבטן ביחד ובנפרד

- הבטן כתמיכה 

- חווית מרכז ברור

שיעור חמישי - הכנה ללידה ברוח היוגה:

- חיבור לאיכויות של הכלה ושחרור

- זיהוי משאבים וכוחות פנימיים

- תנוחות ונשימות לצירים

- היכרות עם התגובות האוטומטיות

- רשות ובחירה

על הסדנה

יוגה לנשים בהריון היא יותר מאשר רק פעילות גופנית. חודשי ההריון הם תקופה ייחודית בה נוצרים חיים חדשים, ותרגול של יוגה במהלך הזמן הזה יכול גם לתמוך בהיבט הגופני, וגם לתרום בהיבט הרגשי, הרוחני ולחבר אל האינטואיציה.

עקב השינויים המתרחשים בהריון, יש צורך בהתאמת התרגול כך שיתמוך וייאזן, יחזק וייטיב עם הגוף. סדרת התרגולים הזו נועדה כדי להעניק לך תרגול בטוח ויחד עם זאת מאתגר, להכין ללידה וגם לאפשר שיקום קשוב אחרי הלידה.

מבנה הסדנה

התוכנית מורכבת מ 5 תרגולי יוגה שצולמו במיוחד לפי נושאים נבחרים שמומלץ לתרגל אותם בתקופה ההריון ולקראת הלידה. משך כל תרגול הוא כשעה, והתרגולים כוללים מדיטציה, תנועה, תרגילי נשימה, חיזוק, הרפייה והכנה ללידה. הסדר בו השיעורים מופיעים הוא הצעה. ניתן לבחור לתרגל בכל סדר אחר.

הנושאים בסדנה

נושאי השיעורים נבחרו בעקבות שיחות עם נשים רבות לאורך שנים והצרכים שעלו מהן. 

הנושאים כוללים נשימה ומודעות, רצפת אגן כחלק מהגוף השלם, שרירי הבטן והחיבור אל המרכז, מציאת איזון גופני ורגשי והכנה ללידה. 

מה הסדנה מאפשרת

היתרון הגדול של הסדנה הוא שהיא מאפשרת לך לתרגל במקום ובזמן שנוחים לך. תוכלי לחזור על השיעורים ושוב ושוב, לפגוש עוד רבדים של התרגול ועוד רבדים של עצמך. הסדנה מהווה מרחב לחיבור פנימה בתקופה מיוחדת וחד פעמית.

למי הסדנה מיועדת

הסדנה מתאימה לכל אישה בהריון, אשר איננה מנועה מפעילות גופנית עקב סיבה כלשהי. היא מיועדת למי שרוצה להיטיב עם עצמה ולטפח קשר בריא עם הגוף. התרגולים בנויים כך שהם מתאימים למתרגלות מתחילות ומנוסות, בהריון ראשון או חוזר, בתחילת ההריון או בשלבים מתקדמים.

אודות יוצרת הסדנה

שמי הדס פרי, אני אישה, אמא, תלמידה ומורה ליוגה ועוד. אני מלווה נשים בהריון ואחרי לידה בגישה הוליסטית עכשוית, המשלבת עקרונות מסגנונות תנועה שונים. בנוסף, אני מלווה רגשית בשדה הלידה בגישת B.O.T (תקשורת מקדמת בשדה הלידה) ומדריכה בכירה בגישה. מאז 2016 מכשירה מורות ליוגה בהוראה לנשים בהריון ואחרי לידה.

אפשר לקרוא עוד כאן.

Screenshot 2021-07-15 10.46.40.png

עלות הסדנה 320 ש"ח
(הטבות והנחות במעמד התשלום)

לאחר הרכישה התכנים יהיו זמינים למשך חצי שנה.

ניתן להזמין את התוכנית כמתנה.

אפשר להשאיר פרטים ולבצע תשלום דרך הטלפון בהעברה בנקאית / ביט / פייבוקס / אשראי.

כאן יש קישור לכמה מן השאלות הנפוצות בקשר לסדנה והתשובות עליהן.

מעוניינת? איזה כיף! זו ההרשמה:

לאחר ביצוע התשלום תועברי לדף בו תתבקשי ליצור חשבון שדרכו תוכלי להתחבר לסדנה.

בתום התהליך ועד 24 שעות לכל היותר, תקבלי מייל עם הקישור שלך לסדנה.

ייתכן שהמייל יגיע לספאם/קידומי מכירות ולכן אני ממליצה לשמור באנשי הקשר שלך את הכתובת שלי hadas.vinyasa@gmail.com

אם כבר נרשמת את יכולה להיכנס מכאן

תודה! נתראה בסדנה...

הרשמה לתוכנית מהווה הסכמה לתקנון.