יוגה לאמהות אחרי לידה

 

ילדת. מזל טוב! אחרי ששת השבועות של משכב הלידה את אמורה לחזור לתפקוד. בואי נהיה כנות, את מתפקדת עוד הרבה קודם. מרימה תינוק, מכבסת, מבשלת, מטיילת, מסדרת, מחתלת, מקלחת, מערסלת, מניקה...

זה יכול לבלבל כשאת רוצה להצטרף למסגרת של תרגול גופני. ישאלו אותך בהצהרת הבריאות אם את בהריון, ואת כבר לא, אז לא תסמני שום דבר. אבל אישה אחרי לידה צריכה תרגול מותאם לתקופה. הורמוני ההריון והלידה משפיעים על הגוף כשנה אחרי הלידה, ואם את מניקה אז אפילו יותר.

זה אומר שהמפרקים עדיין לא יציבים, השרירים עדיין לא חזרו לתפקודם השגרתי, ויתכן שאת נתונה גם לעייפות, מצבי רוח, ומתח נפשי. אולי אפילו יש חולשה של רצפת האגן ואת חווה צניחת אברים, או היפרדות ביטנית (דיאסטזיס רקטי).

כחלק מהשיקום של הגוף לאחר הלידה מומלץ להצטרף למסגרת המתאימה לתקופה זו ומתייחסת להיסטוריה ההריונית והמיילדותית שלך. 

שיעורי היוגההמיועדים לאמהות אחרי לידה יהוו מרחב לתנועה, לנשימה, לאיזון ולחיזוק, בסביבה תומכת, בטוחה ומקדמת.

התרגול מאפשר לכל אישה למצוא את הקצב שלה, וכולל חיזוק של הגוף, שיקום רצפת אגן, יציבות ויציבה, תנועה תומכת לגוף אחרי לידה, תרגילי נשימה, הרפייה ועוד.

המפגש מתאים גם לנשים שתרגלו לפני הלידה וגם לנשים ללא ניסיון ביוגה, גם לאמהות בפעם הראשונה וגם לאמהות לילד שני/שלישי וכו'...

שיעורי היוגה לאמהות אחרי לידה מתקיימים כרגע בפורמט מקוון המאפשר להישאר בבית, לטפל בתינוק כשצריך, לכבות מצלמה, ובכל זאת להיות חלק ממעגל נשי תומך וליווי מקצועי קשוב.

את מוזמנת להיות בקשר ונבדוק יחד איך המסגרת הזו תהיה מדוייקת לך.

צילומים: שחר ויצמן

              יוסי מלצר

טלפון: 054-934-2327

הדס פרי
  • Facebook App Icon