בתוך המעטפת

שרירי הבטן בתקופת ההריון והלידה בראי היוגה
סדנה שמשלבת מידע ותרגול

במשך שנים ההמלצה עבור נשים בהריון היתה לא לאמץ את שרירי הבטן שלהן, אלא ללמוד להרפות אותם כדי לאפשר להריון מקום וכדי לשמור על גופה מפני נזקים.

ההנחיות האלו נשמעות הגיוניות, וכוונתן טובה. אך למעשה, עיקר השינוי בהריון מתרחש באזור הבטן. היא מתמלאה, גדלה, מותחת את כל מה שבסביבתה, משנה את עקומות השדרה ואת מרכז הכובד. כל השינויים האלו יכולים להביא את האשה לחוויה של חוסר יציבות, חולשה וכאב. 

הגישה של אנשי תנועה בשנים האחרונות הולכת ומשתנה בעקבות מחקרים המראים ששרירי בטן חזקים דווקא תומכים מאוד באישה במהלך ההריון, מקדמים את הלידה, ומאפשרים שיקום מהיר לאחר הלידה. 

בהיבט הרגשי, שרירי בטן חזקים מאפשרים לאישה להיות מחוברת למרכז שלה, לנוע ולהתנהל בעולם מתוך חוויה של יציבות, ובמביאים אותה בריאה וחזקה לאימהות.

בסדנה נשאל מהו חוזק. נכיר את הליבה המאיו-פאשיאלית של מרכז הגוף (שריר-פאשייה). ננפץ כמה מיתוסים לגבי שרירי הבטן בהריון. נלמד איך לעבוד איתם נכון בתקופה הזו. נבין מה זה דיאסטזיס רקטי (היפרדות בטנית) ואיך מתייחסים לזה.

מתי ואיפה?

הסדנה תתקיים ביום שלישי ה 23.6.2020 מ 10:00 עד 12:30 ותועבר בזום. ניתן לקבל קישור למפגש עצמו או להקלטה.

למי?

הסדנה פתוחה למורות ומתרגלות יוגה מכל הזרמים והשיטות, המבקשות להכיר את רצפת האגן ואת ההשלכות של הריון ולידה עליה. אין חובה בניסיון קודם בתרגול.

כמה?

עלות הסדנה 50 ש"ח בהרשמה מראש עד ל 20.6. לאחר מכן 70 ש"ח.

לנרשמות לקורס יוגה, הריון ומעבר במסגרת הסדנה, תופחת עלות הסדנה מעלות דמי ההרשמה המוקדמת לקורס.

איך?

לקבלת הקישור למפגש הזום מלאו את הפרטים דרך הטופס מטה.

מוזמנות גם לכתוב לי מייל או ווטסאפ.

 

מה עוד?

לאחר הסדנה ישלחו למשתתפות חומרים הכוללים את סיכום ההרצאה ואת רצפי התרגול וקישור להקלטת המפגש.

 

מי אני?

שמי הדס פרי ואני אשה, אמא, תלמידה, מורה ליוגה ועוד הרבה...

אם מעניין אותך לקרוא עוד אודותי את מוזמנת ללחוץ כאן.
 

השאירי פרטים ואחזור אליך.

אם כבר פנית ועוד לא חזרתי אליך - בדקי בתיבת המייל בספאם / בהודעות. לפעמים המיילים מגיעים לשם.

ההרשמה בתשלום מראש בביט או פייבוקס לטלפון 054-9342327

צילומים: שחר ויצמן

              יוסי מלצר

טלפון: 054-934-2327

הדס פרי
  • Facebook App Icon