phil-hearing-42LLGP-QPj4-unsplash.jpg

ממשיכה לעצמי

התוכנית המקוונת לנשים אחרי לידה - שיקום הדרגתי וקשוב דרך יוגה 

התכנים בהרחבה

פרק ראשון - פתיחה:

- הסבר כללי ודגשים לתרגול.

פרק שני - נשימה:

- נשימה כפי שהיא

- נשימה תלת מימדית

- נשימה כתמיכה בתנועה

- פראניאמה - תרגיל נשימה

- נשימה מחוץ לתרגול

פרק שלישי - רצפת אגן:

- להיות בקשר - התבוננות ברצפת האגן והקשר עם הנשימה

- פעימה - תרגול בסיסי של איסוף והרפייה

- גלגול אגן - תרגול בשכיבה

- אתחול תנועה מרצפת האגן - תרגול בעמידת שש

- כנגד כח הכובד - חיזוק רצפת אגן בתנוחות זקופות

פרק רביעי - בטן:

- שכבות - היכרות עם רקמות הבטן

- בדיקת היפרדות

- דרך האמצע - כיוון האיסוף

- תנועה מודעת - כפיפת בטן

- מרכז ברור - תרגול חיזוק בעמידת שש

- פיתול מקדם

- על הבטן - תרגול בשכיבה

- פראניאמה - תרגיל נשימה

פרק חמישי - שכמות וגב עליון:

- נשימה כתמיכה בחגורת הכתפיים

- התנועה לשחרור הגב העליון

- להחזיק בטוב - יציבות וחיזוק שכמות

- מקום לחבק - רוחב וחופש בגב העליון

- גיבורת על - תנוחות עמידה

פרק שישי - יציבות ויציבה:

- מהקרקע ומעלה - כפות רגליים

- לצאת מהאמצע - עבודה א-סימטרית

- ייצוב דינאמי - מציאת מרכז בתנועה

- איזון במציאות מאתגרת - תנוחות על רגל אחת

- פראניאמה - תרגיל נשימה

2 תרגולים מלאים: תרגול דינאמי ותרגול רך

על התוכנית

אישה אחרי לידה היא לא סתם אישה שאיננה בהריון. היתה לידה. ויש תינוק.

הורמוני ההריון והלידה ממשיכים להשפיע על הגוף כשנה אחרי הלידה, ואצל נשים מניקות אפילו יותר. המפרקים עדיין לא יציבים, השרירים ורקמת החיבור עוד לא חזרו לתפקודם המלא, ועל כל זה מתווספים העייפות, מצבי הרוח, ותינוק לטפל בו. 

התוכנית מבקשת לספק לנשים אחרי לידה מרחב תרגול יוגה מותאם מבחינה רגשית ופיזית על מנת לתמוך בשיקום מיטיב של הגוף, באופן הדרגתי וקשוב.

מבנה התוכנית

התוכנית מורכבת מ 30 סרטונים קצרים המחולקים לפרקים לפי נושאים שונים שמומלץ לתרגל אותם בתקופה שאחרי הלידה. ישנם 5 פרקים ומשך כל פרק כזה הוא כחצי שעה (תרגול והסברים). בנוסף, שני תרגולים מלאים באורך של שעה.

ניתן לצפות בסרטונים כמה פעמים ולחזור על התרגולים שוב ללא הגבלת פעמים עד שנה.

הנושאים העיקריים

התכנים בתוכנית נבנו בהתאם להמלצות של ארגוני הבריאות והמחקרים העדכניים בנושא הריון ואחרי לידה, בשילוב עם שיחות עם נשים רבות לאורך שנים והצרכים שהן העלו.

בין הנושאים: נשימה, רצפת אגן, שרירי הבטן, שכמות וגב עליון, שיווי משקל ויציבה. התרגולים מתייחסים גם לתופעות נפוצות בעקבות לידה, כגון צניחת אברי האגן, דיאסטזיס רקטי (היפרדות שרירי הבטן), כאבי גב ועוד.

מה התוכנית מאפשרת

היתרון הגדול של התוכנית הוא שהיא מאפשרת לכל אישה להיטיב עם עצמה בתקופה המאתגרת של אחרי הלידה, בקצב המתאים לה, בבית שלה, ובזמן שנוח לה.

התרגולים מאפשרים שיקום אישי וקשוב תוך התייחסות לא רק להיבט הפיזי אלא גם לפן הרגשי. התוכנית מהווה מרחב של שיקום ושל צמיחה והתפתחות.

למי התוכנית מיועדת

התוכנית מתאימה לכל אישה אחרי לידה (החל מכמה שבועות ועד אפילו שנה ויותר), המבקשת להיטיב עם עצמה ולטפח קשר בריא עם הגוף. היא מיועדת לנשים שרוצות להתיידד עם גופן מחדש ושמבינות שהכמיהה "לחזור לעצמן" איננה מציאותית. אנחנו אף פעם לא חוזרות לאחור, אלא רק ממשיכות הלאה. לעצמנו.

IMG_0022small.jpg

עלות התוכנית 350 ש"ח

לאחר הרכישה התכנים יהיו זמינים למשך שנה.

הצטרפות לתוכנית באמצעות מילוי הפרטים בתחתית העמוד.

ניתן לרכוש את התוכנית כמתנה.

אפשר להשאיר פרטים ולבצע תשלום דרך הטלפון בהעברה בנקאית / ביט / פייבוקס / אשראי.

מעוניינת? איזה כיף! זו ההרשמה:

ההצטרפות מורכבת מ 2 שלבים פשוטים:

1. תשלום

2. יצירת חשבון עם שם משתמש וסיסמא יחודיים עבורך

לאחר ביצוע התשלום תועברי לדף בו תתבקשי להזין פרטים שישמשו אותך בהמשך לכניסה לעמוד התוכנית.

בתום התהליך תקבלי מייל עם קישור ישיר לצפייה בתוכנית, ועם פרטי המשתמשת שלך.

ייתכן שהמייל יגיע לספאם/קידומי מכירות ולכן אני ממליצה לשמור באנשי הקשר שלך את הכתובת שלי hadas.vinyasa@gmail.com.

בקשה ממני: התוכנית נבנתה באהבה רבה ולאחר השקעה גדולה בתכנון, יצירה והנגשת התכנים. עלות התוכנית חושבה כך שתהיה אפשרית ומזמינה. אבקש כי תשמרי את פרטי החשבון שלך ולא תעבירי אותם הלאה. אם נהנית מהתוכנית ואת רוצה לשתף אותה עם נשים נוספות אשמח להעניק להן הנחת חברות עבור הרשמה. כתבי לי כאן ונהיה בקשר.

 

הרשמה לתוכנית מהווה הסכמה לתקנון.

תודה! נתראה בתוכנית...

צילומים: שחר ויצמן

              יוסי מלצר

טלפון: 054-934-2327

הדס פרי
  • Facebook App Icon